2019. február 1., péntek

Legyező karaj


Ajánld ismerőseidnek!






Hozzávalók:
1,30 kg csont nélküli karaj
Só ízlés szerint
Őrölt bors ízlés szerint
Piros paprika ízlés szerint

A töltelékhez:
40 dkg darált hús
Só ízlés szerint
Őrölt bors ízlés szerint
1 csipet őrölt kömény
2 gerezd fokhagyma zúzva

A tetejére:
10 dkg reszelt sajt
Továbbá:
1 sütőzacskó




Elkészítés:
A karajt 1 centiméterenként bevagdossuk az aljáig,de nem vágjuk át.
Bőven sózzuk,borsozzuk,piros paprikával megszórjuk kívül-belül.
A töltelék hozzávalóit összegyúrjuk,kedvünk,ízlésünk szerint fűszerezzük.

A vájatokat kitöltjük vele.
Zsineggel átkötözzük,hogy szét ne nyíljon.
Sütőzacskóba tesszük,a hozzá tartozó zárral becsatoljuk.
A zárás alatt egy pár helyen megszurkáljuk,hogy a gőz távozni tudjon.
210 fokra melegített sütőben 70 percig sütöttem.
Ezután a zacskót szétvágtam ,kivettem belőle.
Visszatettem a tepsibe,majd megszórtam reszelt sajttal.
180 fokra állítottam a hőfokot,és kb 10-12 percig sütöttem ,hogy a sajt színe szép legyen.
Jó étvágyat kívánok hozzá! 

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is