2019. augusztus 5., hétfő

Sütés nélküli finomság a forró napokra


Ajánld ismerőseidnek!





Hozzávalók:
25 dkg darált keksz
25 dkg gesztenye massza
10 dkg cukor
1 dl tej
1 rumaroma
12 dkg vaj
2 púpozott ek kakaópor
1 bögre leszűrt magozott meggy ( a meggy általam eltett cukrozott meggy,kb 25 dkg volt)





Elkészítés:
A gesztenyét szoba hőmérsékleten kiolvasztjuk.
A kakaóport a darált keksszel,az áttört gesztenyével összekeverjük.
Egy kis lábasban a tejet a cukorral felforraljuk,hozzá keverjük a vajat is.
Tűzről lehúzva a száraz anyagokra öntjük ,hozzá tesszük a magozott meggyet is és ízlés szerint rummal vagy aromával ízesítjük.
Jól összedolgozzuk.
Egy tepsibe sütőpapírt teszünk.
A masszát szép egyenletesen bele nyomkodjuk.
Hűtőbe tesszük pár órára.
flink Én este állítottam össze,egy éjszakát hűtőben pihent.
Reggel a csokoládét étolajjal felolvasztottam a mikróban.
Rácsurgattam a tetejére ,jól összeráztam az edény falát,hogy mindenhol egyenletesen bevonja.
Visszatettem a hűtőbe míg a csokoládé megdermedt.
Ezután sütőpapírral együtt egy tálcára tettem és forró vízbe mártott késsel bejelöltem a csokin a szeletelés helyét és utána egyforma nagyságúra szeltem. 

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is