2019. december 9., hétfő

Mennyei finom kocsonya



Ajánld ismerőseidnek!



  


  Kocsonya, ahogy én készítem! 
Hideg vízbe feltettem a kocsonyahúst (kis köröm, bőr, fül, kis füstölt hús), mikor elkezdett pezsegni, lehaboztam, majd sóztam, szemes borsot, egy babérlevelet, két cső száraz paprikát, két vöröshagymát, és sok fokhagymát raktam bele, melynek csak a külső héját szedtem le, a többi rajta maradt, mert ez is elősegíti az alvadást. Nagyon lassú pezsgéssel, (nem szabad forrni, mert akkor zavaros lesz!) 





kb. 6 órát főtt, (mikor már a hús lefordul a húsról, akkor jó) majd leszűrtem, szórtam a tetejére nagyon pici piros őrölt paprikát (nem szeretem, ha hóka színe van!) szét adagoltam a húsokat, majd rámertem a levet, kihűlés után rá raktam a tetőket, és a hűtőbe raktam, ott aludt meg teljesen! –




Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is