2019. július 8., hétfő

Citromkrémes torta


Ajánld ismerőseidnek!





Hozzávalók:
3×3 tojásos piskóta
1 laphoz:
3 db tojás
3 ek porcukor
3 ek liszt

A krémhez:
8 dl tej
2 csg tejszínes pudingpor
1 ek liszt
25 dkg vaj
2 dl Meggle cukrászhab
20 dkg cukor
1 nagyobb citrom leve

A lapok kenéséhez:
6 ek házi sárgabarack lekvár
A bevonathoz:
10 dkg fehér csokoládé
1 ek étolaj




Elkészítés:
Piskóta készítés:
A 3 egész tojást a cukorra 10 percen belül habosra keverjük,majd hozzá keverjük egy fakanállal a lisztet.
Egy 24 cm-es torta forma aljára sütőpapírt vágunk,majd a piskótát bele öntjük.
180 fokon 15 perc alatt megsütjük.
Még 2 db piskótalapot sütünk így.
A kisült lapokat lekenjük baracklekvárral.
Krém készítése?
A pudingporokat,lisztet,cukrot a tejjel csomómentesre keverjük.
Felfőzzük,majd kihűtjük.
A vajjal ,a citrom levével habosra keverjük.
A tejszínt kemény habbá verjük és a vajas krémmel szép habosra keverjük.
A krémmel megtöltjük a lapokat,az oldalát is és a tetejét is lekenjük.
A csokoládét az étolajjal mikróban felolvasztjuk,simára keverjük.
Bevonjuk vele a tortát.
A megmaradt krémet habzsákba tettem és a tortát körben feldíszítettem.
A 2 szívet gyöngyökkel raktam ki.
A krém rózsák tetejére áfonyás csokoládé drazsét tetem.
Majd kis orchideákkal díszítettem.
Jó étvágyat kívánok hozzá!
Holnap hozom a kóstolót is

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is